Підтримка

Ми готові допомогти!

Якщо у Вас не працює Інтернет:

  • Переконайтеся, що послуга оплачена
  • Перевірте мережну карту (перебуває у стані «підключено», повинні горіти лампочки мережної карти).
  • Перевірте мережевий кабель (підключений до системного блоку, не пошкоджений домашніми тваринами та не перетиснутий меблями)
  • Перевірте з’єднання з локальною мережею.

Для Windows ХР натисніть: Пуск — Панель керування — Мережеві з’єднання. Правою кнопкою натисніть на «підключення через локальну мережу» — переконайтеся, що воно увімкнено.

Для Windows 7 натисніть кнопку Пуск — Панель керування — Центр керування мережами та спільним доступом — Редагування параметрів адаптера. Правою кнопкою клацніть на «підключення по локальній мережі» — переконайтеся, що воно увімкнено.

  • Зверніться до інших членів сім’ї, чи не змінювалися параметри комп’ютера та з’єднання.
    Перезавантажте комп’ютер.
    Якщо ви отримуєте послугу не безпосередньо, а через особистий роутер слід зважити на те, що причиною може бути він. Спочатку спробуйте перезавантажити роутер знеструмивши його 1-2 хвилини. Якщо це допомогло і ця проблема має систематичний характер, Вам слід подумати про оновлення прошивки роутера, яку Ви зможете знайти на сайті виробника. Якщо ні, спробуйте самостійно налаштувати свій роутер.
    Якщо після перелічених вище дій Інтернет не запрацював — телефонуйте до Служби технічної підтримки
+38 (057) 714-34-11,
+38 (063) 717-34-11,
+38 (067) 574-65-46,
+38 (066) 308-94-11,
+38 (057) 728-11-18.

Працюємо цілодобово.